In het weekend van 8 en 9 april 2023 viert de voetbalvereniging Buinen uitgebreid haar 75-jarig jubileum! Of anders gezegd, haar 77,5-jarig jubileum.

De voetbalvereniging is opgericht op 5 oktober 1945 en het jubileumfeest was gepland op zaterdag 3 en zondag 4 oktober 2020. De jubileumcommissie wilde echter geen feest vieren in coronatijd met allerlei beperkingen door variërende voorschriften en maatregelen.

Het programma voor het jubileumweekend staat inmiddels in de steigers. Vol hoogtepunten, herenigingen en voetbal. Van jong tot oud, voor iedereen met een geel-zwart hart wordt er wel iets georganiseerd.

De jubileumcommissie houdt je op de hoogte. Samen maken we er een onvergetelijk feest van!

Met feestelijke groet,

Jubileumcommissie 75 jaar VV Buinen